MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Thursday, May 23, 2013

Cupcakes Hantaran Merah Putih

Tempahan cupcakes hantaran daripada kawan baik saya - Fid sempena Majlis Pertunangan anak buahnya di Johor.


16pcs coklat moist cupcake saiz medium
Hiasan dengan fondant dan bunga gumpaste
Tema - merah & putih


Wording ~
BLISSFULLY ENGAGED
Azlin & Farhan


Design seperti yang pernah customer saya order dahulu, cuma saya tukar sedikit di bahagian tengah.
 
Terima kasih Fid atas tempahan. Harap berpuas hati. Lain kali kita jumpa chitchat puas-puas ye (bila lah tu)..

2 comments:

  1. Nak email. Sya nk blajr buat pavlova. Saya pon kt tmn plangi. Nbor sya 0122377804

    ReplyDelete
  2. sori dear, pavlova akak tak pandai buat.

    ReplyDelete