MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Friday, March 16, 2012

Set Cupcakes Hantaran

Tempahan cupcakes set Hantaran daripada rakan ofis - Aishah. Sempena Majlis Perkahwinan abangnya minggu ini.
Katanya, deko tak kisah, asalkan tema warna ungu.

Terhasillah set deko loves likes flowes.


16 pcs vanilla filling with bluebery cupcakes
Deko dengan fondant dan bunga gumpaste
Tema warna - ungu dan putih


Dihiasi juga dengan manik-manik silver.



Cupcakes hantaran, satu kelainan dari kebiasaan yang hanya menjadikan kek buttercream sebagai salah satu pilihan hantaran. Amat sesuai bagi perjalanan jauh. Tidak mudah rosak dan hiasan tidak mudah cair seperti kek biasa. Walaupun kosnya agak tinggi, namun percayalah anda pasti berpuas hati dengan hasilnya yang cantik ;)
Dapatkan harga berpatutan dan mampu milik di Azcupcakes.

Terima kasih atas tempahan
dan
Selamat Pengantin Baru untuk pasangan mempelai.

No comments:

Post a Comment