MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Tuesday, March 27, 2012

Kelas Apam Polkadot

Kelas APD kali ini dihadiri oleh Pn Shida daripada Beranang. Seronok berkenalan dan berbual dengan Shida. Peramah orangnya.

Ini gambar apam polkadot yang telah dihasilkan sendiri oleh Pn Shida.  Tuan punya badan enggan bergambar katanya.


Terima kasih kerana sudi hadir kelas di Azcupcakes.


Berminat untuk mempelajari cara-cara menyediakan apam polkadot dengan teknik yang mudah.
Daftarkan diri di Kelas Azcupcakes. 
Akan diajar secara hands on dari awal hingga akhir penyediaan apam polkadot yang comel dan sedap. 

untuk pertanyaan lanjut.

Semua bahan akan saya sediakan, hanya datang belajar dan boleh bawa pulang apam polkadot yang telah dihasilkan sendiri.

No comments:

Post a Comment