MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Sunday, March 4, 2012

Kelas Apam Polkadot

Kelas Apam Polkadot dihadiri oleh Tini yang tinggal di Taman Pelangi Semenyih. Orang sama taman. Dalam kelas ini akan diajar secara 'hands on' dari awal pembuatan apam polka dot, sehinggalah proses mengukus selesai. Akan turut dikongsi tips dan teknik untuk mendapatkan apam yang gebu dan sedap.

Tini hanya mahu gambar apam polkadot yang dihasilkannya diabadikan dalam blog azcupcakes ini. 


Terima kasih pada Tini. Lepas ini boleh buat sendiri apam polkadot di rumah ya!


Bagi yang berminat untuk menghadiri Kelas Apam Polkadot, boleh emel saya di azlizacakes@yahoo.com
ataupun sms di 0126745995
Kelas hanya lebih kurang 2 jam dan anda akan membawa apam polkadot yang telah dihasilkan dengan oleh anda sendiri.

No comments:

Post a Comment