MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Tuesday, February 21, 2012

Ladybird~Angrybird for Fina


Apam ladybird ini disediakan untuk Fina. Hajat dihati nak buat kek untuk Belated Birthday Fina, tunggu seminggu dua lagilah. Apam ini menggunakan resepi apampolka dot. Tapi tidak letak filling di dalamnya sebab anak saya tidak suka makan. Dengan corak karton di atas apam dan saiznya kecil, tentu kanak-kanak gemarkannya.






Ini pula apam Angrybird yang macam tak marah. Kanak-kanak bukan kisah pasal cantik atau tidak, yang penting apa yang dimasak oleh kita boleh menarik hatinya dan mengembirakannya itu sudah cukup.


No comments:

Post a Comment