MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Monday, October 17, 2011

Engaged CC


Tempahan daripada Cik Wardina daripada Ulu Beranang sempena Majlis Pertunangan nya.
Tempahan saya sediakan awal kerana last minute saya pulang ke kampung mertua di Terengganu.


Tema color ~ Merah, Pink, Peach dan Hitam.
Cupcakes perisa moist coklat cakes
Dihiasi dengan buttercream dan fondant.



Wording ~
WE ARE ENGAGED
WARDINA & FADZLI
15.10.2011.

Design bagi set hantaran ini telah dipilih oleh Cik Wardina sendiri, mengikut design yang pernah saya buat sebelum ini. Cuma gabungkan 2-3 design mengikut pilihan hati untuk hasilkan satu design baru.

Tahniah kepada Cik Wardina atas pertunangannya dan terima kasih atas tempahan.



No comments:

Post a Comment