MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Monday, August 15, 2011

Kelas Cupcakes

Salam Ramadhan.
13 Ogos 2011, Sabtu lalu saya telah mengadakan Kelas Cupcakes untuk Puan Kamsiah dari Taman Pelangi Semenyih.

Dalam kelas ini akan diajarkan:-
Cara awal penyediaan cupcakes -  bahan-bahan, cara membancuh dan membakar.
Penyediaan buttercream.
Teknik-teknik untuk mendeko cupcakes agar kelihatan menarik.
Penyediaan dekorasi menggunakan buttercream dan fondant.
Penggunaan nozzle asas dan tools yang sesuai untuk hiasan fondant.
Tips-tips untuk mendeko cupcakes yang comel dan cantik.

Gambar cupcakes yang dideko oleh Puan Kamsiah.
Pelajar akan diajar secara hands on dan akan membawa pulang kesemua cupcakes yang telah disediakan sendiri.
Pada Puan Kamsiah,
Selamat maju jaya dan rajin-rajin practise untuk tingkatkan kemahiran ya.
Keep in touch:)

Bagi yang berminat untuk menghadiri Kelas Cupcakes,
Sila emelkan butiran ke azlizacakes@yahoo.com atau hubungi saya di talian 012-6745995.
Insyaallah, selepas menghadiri Kelas Azcupcakes, pelajar boleh menyediakan cupcakes yang menarik dengan mudah berdasarkan ilmu-ilmu yang telah saya kongsikan.

1 comment:

  1. dik,kaklong nk belajar gak..
    free boleh?heheheheh

    ReplyDelete