MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Friday, July 22, 2011

Cupcakes Ben10



Cupcakes Ben10 ini ditempah oleh Pn Norizan untuk dibawa ke Taska anaknya Daniel.
Ada majlis sambutan Hari Jadi.


50 pcs cupcakes perisa coklat & strawberry
Dihiasi dengan edible imej Ben10 dan buttercream.


dan jam Ben10 ini khas untuk Daniel.
Happy Birthday to Daniel.
Belajar rajin-rajin ye.

dan
terima kasih atas kesudian Pn Norizan menempah dari Azcupcakes.

No comments:

Post a Comment