MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Thursday, June 2, 2011

Rose Biru

Tempahan daripada Pn Siti Nafsiah dari Taman Desa Mewah, Semenyih


Setelah berbalas-balas emel, Pn Siti inginkan satu set cupcakes deko dengan fondant di lapisan atas kek. Hiasan dengan bunga ros - gumpaste.


Mula-mula Pn Siti inginkan rose warna pink. Dijadikan cerita, 2 kedai kek saya cari. Dah habis stok bunga rose pink. Call Pn Siti, dan tanya boleh tukar color. So, Pn Siti memilih biru lembut.


Inilah hasilnya.



16pcs vanila cupcakes

Deko dengan fondant & roses gumpaste.

Tema color - biru lembut.


Dihiasi juga dengan manik-manik biru dan

bahagian tengah cupcakes, saya gunakan lapisan fondant yang diwarnakan biru.


Lebih kurang pukul 10 malam, saya selesai siapkan tempahan. Sepatutnya dihantar pagi ni, tapi Pn Siti nak sebelum jam 7.15 pagi. Takut kalau-kalau terlewat pagi, kami hantarkan tempahan ini pada malam tadi.


Cupcakes deko dengan menggunakan fondant, amat sesuai untuk dijadikan hantaran dan mudah dibawa untuk perjalanan jauh jika dibandingkan dengan deko buttercream.


Terima kasih atas tempahan. Harap Pn Siti berpuas hati.

No comments:

Post a Comment