MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Monday, June 6, 2011

Merisik

Alhamdulillah, rezeki yang tak putus-putus di awal bulan Jun.



Kali ini tempahan daripada Pn Shida daripada Kajang Utama. Nak tempah cupcakes untuk merisik katanya. Beliau inginkan design yang sama dengan tempahan Pn Siti Nafsiah. Kebetulan, warna tema pun sama.







16 pcs vanilla cupcakes, deko dengan fondant dan gumpaste roses.
Tema biru-putih





Tidak dapat bersemuka semasa penghantaran cupcakes ini. Pn Shida ambil di
area Tesco Semenyih. Kebetulan suami saya kelasnya tunda, minta tolong hantarkan. Terima sms daripada Pn Shida, dan beliau berpuas hati dengan tempahan ini.


Terima kasih Pn Shida. Lain kali boleh tempah lagi ye.

No comments:

Post a Comment