MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Friday, April 8, 2011

Ceria Umi di Hari Jadi


16 pcs cupcakes perisa coklat.


Deko with buttercream & fondant.


Tema - warna warni yang ceria.


Ulat bulu yang sangat comel kan ;)



Happy Birthday UMI




Tempahan daripada Anoi, rakan sepejabat saya. Sempena besday Umi nya yang tersayang. Sangat seronok menyediakan dekorasi cupcakes ini. Dengan warna warni yang ceria, dan hiasan yang cute, sangat sesuai untuk mengembirakan hati Umi nya.


Terima kasih atas tempahan Anoi:)

Harap berpuas hati, dan

Salam Hari Lahir buat Umi.

1 comment:

  1. tumb up utk kak az..anyway tqvm sbb wat cupcake yg ceria ini..

    ReplyDelete