MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Monday, February 28, 2011

Cupcakes Birthday

 16pcs coklat moist cupcakes
deko with buttercream and fondant flowers.

Tempahan dari Cik Marrisa di Universiti Nottingham Semenyih. Nak buat besday katanya.
Minta saya deco warna lembut dan simple.
Inilah hasilnya, harap Cik Marrisa suka:)
Terima kasih atas tempahan
&
Happy birthday to BUBU yg ke 20thn. 
 

No comments:

Post a Comment