MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Saturday, January 29, 2011

Kelas Cupcakes for Ita

 Kelas  Cupcakes pertama saya - Ita kawan sepejabat saya berminat untuk ikuti kelas cupcakes & kelas basic buttercream dengan saya.
Hari ini saya berpeluang untuk berkongsi ilmu dan tips-tips yang saya perolehi dari kelas-kelas yang saya ikuti lalu bersama Ita. Harap ita berpuas hati dan akan terus maju jaya dalam bidang ini.
Kelas dari pagi hingga ke petang dan
 inilah hasilnya :)

 Cupcakes dengan edible imej gambar family ita.
Tempah edible ini secara online di Edibleprint @ bangi.


Deko menggunakan ready made fondant.

 Secara asasnya saya mengajar ita dari mula cara membuat adunan kek, membuat buttercream dan cara-cara menghias kek menggunakan nozzle dan ready made fondant.

No comments:

Post a Comment