MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Saturday, January 29, 2011

Kelas Basic Buttercream



Kek Sponge - Vanila
Deko - buttercream
Kek yang dihasilkan oleh Ita dalam kelas saya.
Khas untuk menyambut hari istimewa ayah & ibunya di Kedah.

Dalam kelas ini diajar cara menyediakan kek sponge, cara melepa kek dan cara mendeko kek menggunakan beberapa nozzle yang asas.
Semua teknik yang dipelajari PERLU selalu practise barulah akan lebih mahir.
Pesanan untuk diri saya juga!
Berminat untuk menghadiri kelas? Sila emel saya untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment