MAKLUMAN

Untuk makluman, setakat ini saya hanya mengambil

order untuk CUPCAKES sahaja. Itupun terpulang pada kelapangan waktu memandangkan

waktu siang saya bekerja. Order akan dibuat sekiranya bersesuaian dengan masa

saya. Mohon maaf sekiranya saya tidak dapat memenuhi tempahan anda kerana saya
part time baker.



Sila sms / what ap ke no 0126745995 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.



Sekian, terima kasih.



-azcupcakes-

Monday, January 31, 2011

Cupcakes Princess & Ben10 dikelilingi rumput2 hijau

16 pcs cupcakes
perisa strawberry
Deko - edible imej princess & ben10
 with buttercream


 Rumput ala-ala taman bunga.

 Princess dengan tema pink

Ben-10 dengan bintang-bintang

Terima kasih atas tempahan kedua dari Pn Norizan.
Harap berpuas hati dengan cupcakes yang saya sediakan.

No comments:

Post a Comment